søndag 17. november 2013

Søndagskos

Utrolig hvor fort tiden går! Massevis å gjøre på butikken for tiden med varer som kommer (og går), ny kundekveld hadde jeg på torsdag med masse hyggelige kunder, og denne helgen var det Langhelg i Alta.




Elendig vær har det vært stort sett hele helgen, så i dag her jeg fyrt i ovnen og koset meg med nøtter, mandariner og litt snop. Man må unne seg en liten kosedag innimellom.


Siste uken har det også vært mange bestillinger på nettbutikken på www.interioret-as.no
Utrolig hyggelig at så mange finner butikken på nett!


Det er dessverre ikke alle varene jeg har som blir lagt ut i nettbutikken. Særlig lett knuselige varer finner du ikke der. Men av og til er det bare for at jeg har glemt å legge ut, så det er bare å spørre dersom det er noe du ikke finner!


De populære Urbania-husene er det snart tomt for i butikken, men jeg regner med å få dem inn igjen én omgang til før jul. Så det er bare å sette på ønskelisten! Og dersom du vil reservere hus så er det bare å gi meg beskjed.


Varene som er avbildet her i blogginnlegget finner du her:




Ønsker alle en videre flott søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar